środa, 10 sierpnia 2016

Motywacja


Hej!
Jak może widzicie powoli zmienia się, można powiedzieć, wszystko na tym blogu. Pewnie dlatego, że ja sama się zmieniam. Postanowiłam podjąć radykalne kroki w dążeniu do swoich celów! Tak, nadszedł już ten czas! Koniec z jakimikolwiek seriami! Ponieważ głupie nazwy szybko się nudzą. Zamierzam również usunąć stare posty. Dlaczego? Ponieważ nie myślę o wszystkim tak samo jak kiedyś. Oczywiście niektóre zostawię, a nie które pozmieniam ;)
Niedługo wyjeżdżam do Anglii. Dlatego będziecie mi musieli wybaczyć, że posty nie będą się dość długo pojawiać na moim blogu, ale nie martwcie się wrócę!
Przejdźmy do setna - MOTYWACJA!
Nie wiem jak was, ale mnie motywuje fakt, że to co robię zbliża mnie do mojego celu.
Jaki mam cel? Uwierzcie mi, że jest ich wiele. Jednym z nich jest zadowolenie moich czytelników. Dlatego nie chcę abyście czytali głupie przemyślenia gimnazjalistki o skarpetkach, ale zagłębili się w to co chce wam przekazać nowa, już trochę doroślejsza ja. Bardzo się zmieniłam wciągu jednego roku. Starsi czytelnicy to pewnie zauważyli. Z lamkowej czternastolatki w już trochę dojrzalszą szesnastolatkę (niedługo). Czas leci i wszystko się zmienia, nie wolno więc stać w miejscu. Jest tyle rzeczy do zrobienia, tyle miejsc do zobaczenia i tyle osób do poznania. Jeśli martwicie się tym, że to już półmetek wakacji pomyślcie, że szkoła czy praca nie są takie złe. Koniec zawsze jest początkiem czegoś nowego.

  Czasem jednak warto położyć się i odpocząć ;)

34 komentarze:

  1. Bardzo fajny post i zgadzam się z tobą, że koniec czegoś jest początkiem czegoś innego.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś postanowiłam zrobić radykalną zmianę na blogu, Skończyłam z durnymi seriami, i zajęłam się porządnie moim hobby.
    obserwuję.
    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że twoim celem jest zadowolenie nas :) To bardzo miłe ;) Dziękujemy ^^ U nas słabo z motywacją, ale jakoś to jest :D Hehe ^^ Buziaki kochana <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dla moich kochanych czytelników ;) Również przesyłam buziaki ^^

      Usuń
  4. Dokładnie! Świetnie i dojrzale napisane :) No co tu dużo mówić... Czekam na kolejne posty!
    Powodzenia i pozdrawiam!
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma inną motywację jak wiadomo :) Świetnie napisany post, więc zostaje na dłużej!

    W międzyczasie zapraszam do mnie:
    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami ciężka o dobrą motywację dla każdego jest to co innego :) dla mnie duża motywacja są dzieci :)
    Pięknie to opisalas.
    Przyjemnie czyta się Twojego posta.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko nie usuwaj całkowicie starych postów, bo ja kiedyś popełniłam ten błąd i żałuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zmieniłam swojego bloga, usunęłam posty i zaczęłam je bardziej dopracowywać. Zamiast pisać o "skarpetach" jak to ujęłaś, wolałam przerzucić się na posty z których będę zadowolona i które będą zostawiać refleksje w głowach nie tylko moich czytelników ale także i mojej. Czasami zdarza mi się "paplać" o niczym, ale staram się napisać to w taki sposób aby zaciekawiło to mojego czytelnika i mnie satysfakcjonowało. Moją motywacją była Agata Wojtkowiak - uwielbiam tą blogerkę i chciałabym chociaż w połowie być tak dobra jak ona! :)
    Czasami zmiany są bardzo dobre!

    Buziaki,
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi skarpetkami mówiłam dosłownie xD Miałam jeden post o skarpetkach. Teraz jak o tym myślę to płacze z śmiechu xD

      Usuń
  9. Ja tam nie mam jakiegoś super celu do którego dążę, dla mnie motywacja to wstanie z łóżka rano haha
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. A moją motywacją jest dążenie do spełnienia swoich marzeń czyli zostanie lekarzem oraz wymarzona sylwetka!

    www.turqusowa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zaczynałam z blogiem chyba 3 razy, nic mi nie pasowało z nim. Teraz wszystko w nim zmieniłam i jestem. Również chce zadowolić moich czytelników, mam nadzieje, że mi to wychodzi :))

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wszystko idzie po twojej myśli ;)

      Usuń
  12. czasem ciezko znalezc motywacje.
    Ja też pamietam własnie to jak zmieniłam sie z dziecinnej 14 latki w dojrzałą szesnastolatkę i tak na prawde każdy się zmienia w tym czasie i nie warto żałowac tamtych czasów tylko je dobrze wspominac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, życie jest za krótkie by żałować tego co już się stało :)

      Usuń
  13. To niezmiernie dobre dla bloga, że dojrzewa razem z Tobą :) Najważniejsze, żeby blog w pełni pasował do nowej wersji Ciebie :)
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/2016/08/jak-przeduzyc-sobie-wakacje-back-to.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post. Ja także wprowadzam małe zmiany na blogu, ostatnio musiałam trochę zrobić przerwę dobrze to każdemu robi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo miłego wyjazdu! ;)
    To prawda człowiek potrafi w jeden rok tak bardzo się zmienić, mogę sama to powiedzieć po sobie rok temu w głowie miałam tylko zabawę a teraz zmieniło się wszystko o 360° :)
    Pozdrawiam!

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje posty czyta się bardzo przyjemnie! ;)
    Obserwuję
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego pobytu a Anglii! Jesteś w moim wieku, milo ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń