niedziela, 21 sierpnia 2016

Lamowy świat- post gościnny

Hej!
Dziś chciałabym Wam napisać trochę inny post. Jako, że mamy wakacje czas wprowadzić zmiany. Zaprasz...



    Stop, stop, stop. Coś mi tu nie gra. Ani to nie brzmi jak teksty Oli, ani nie wygląda. No tak, tu mnie macie. To nie autorka bloga... Ale czy to jakiś haker? Ktoś ukradł Oli konto? Nie! Nic z tych rzeczy.
     Mam na imię Zuza. Jestem młodą, czternastoletnią blogerką. Bardzo lubię pisać, dlatego też pomysł na utworzenie witryny.
     Moim prywatnym światem jest outdisturb.blogspot.com Bloga nie prowadzę sama. Zdjęcia wykonuje moja przyjaciółka- Ola. Ale to nie wszyscy! Moją jak i pracę fotografa można zauważyć, jednak jeszcze jedną osobą, której pracy nie widać na pierwszy rzut oka jest Jagoda. Dokonuje ona poprawek w tekstach.
     Zajmijmy się tematyką... Cały blog? Nie ma takiej tematyki, która objęłaby go jedną definicją. Moda? Uroda? Przemyślenia? A może o wszystkim? Nic nie pasuje... Każdy może sam ją określić. Co do postów- na pewno przeważają przemyślenia. Bardzo lubię dzielić się z innymi moją opinią na dany temat. Czasem kontrowersja, czasem zwykła, podobna do innych sugestia na temat zmiany niektórych elementów naszego życia... Czasem zdarza mi się wstawiać na bloga coś luźniejszego- post dotyczący urody. Chyba mogę podzielić się z Wami nowością- będą to stylizacje.
•Jeśli spodobałby Wam się mój blog- zaobserwujcie. Cieszę się z każdej cegiełki, która go buduje.
•Jeśli chcielibyście zobaczyć,co publikujemy na naszych Instagramiach- zapraszamy! instagram.com/outdisturb instagram.com/olawrzochol instagram.com/jaga999
•Jeśli chcielibyście poznać mnie bliżej, posłuchać co mam do powiedzenia- dodajcie na snapa "vlobers". Jestem tam w każdy wtorek. Będzie mi bardzo miło.

_____________________________________________
W komentarzach możecie zadawać pytania, na które z chęcią odpowiem!

16 komentarzy:

  1. Świetny wpis !
    I bardzo ciekawy blog
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że dużo pracy wkładasz w tego bloga. Miło się czyta. Pozdrawiam i powodzenia :)

    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaobserwowałam bloga i czekam na kolejne posty!
    http://dziewczynawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na posta :) Będę zaglądać do Ciebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bloga prowadzę sama, czasem z lekka pomocą 'kogoś kto przypadkowo zrobi mi zdjęcie' :P Zresztą mało kto ze znajomych wie, że to w ogóle robię. Jest to mój całkiem własny, oderwany od codziennego życia świat :P Choć to życie właśnie tam zamieszczam... No cóż, skoro w blogu pomagają ci inni, to widzę że mocno się angażujesz w to, aby blog był jak najlepszy P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca jest podzielona - to jest świetne, bo tworzycie razem team :) Super post :) Ja bloga prowadzę sama, zanczy piszę sama, pomysły też wymyślam sama i to jest taki tylko mój świat. Tylko czasem przyjaciółka zrobi mi zdjęcia :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się podoba - zaobserwuj :) Odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prowadzę bloga sama, sama również robię zdjęcia ^^ Jednak dziewczyny robią dobrą pracę na swoim blogu polecam do nich zajrzeć ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajna forma posta. Bardzo fajny post. Ogółem wszystko jest super !!!

    OdpowiedzUsuń