środa, 7 września 2016

Książka do ... napisania - recenzja



Autor: TY SAM
Liczba stron: 304
Wydawnictwo: Wydawnictwo Alternatywne
Moja ocena: 8/10


Hej dziś dość specyficzna książka! Wiąże się z akcją skierowaną bo bibliotek "Pisz i czytaj". Mówiąc krótko chodzi w niej (akcji) o ty by zachęcić dzieci i młodzież do pisania ręcznie. Projekt ten wydał mi się mega ciekawy, ponieważ zauważyłam ten problem również w swojej szkole. Dziś więc zobaczycie moje wrażenia dotyczące jakości książki, a już za miesiąc, jak genialnie można bawić się przy pisaniu takiego dzieła.
Książka ma dość duży format (17,5 na 24 cm) dzięki czemu mamy więcej miejsca do pisania. Jest w twardej, sztywnej okładce, więc możecie brać ją ze sobą prawie wszędzie nie bojąc się, że się zniszczy (pomijając nurkowanie, nie wiem czy książka by to wytrzymała). Do książki wszyta jest błękitna tasiemka, którą możemy sobie zaznaczyć miejsce gdzie aktualnie piszemy. Jest to bardzo przydatna funkcja gdyż książka ma ponda 300 stron (dokładnie 304). Strony nie mają linijek, nie są też w kratkę. Są puste, co umożliwia nam wykorzystanie książki według własnych fantazji! Oczywiście jeśli ktoś woli pisać równo i mieścić się w linijkach bądź kratkach do książki dołączony jest liniuszek. Na samym początku mamy bardzo budujący wstęp, który ma zachęcić nas do pisania i kreatywnego używania książki! Jeśli jesteście zainteresowani kupnem takiej o to książki zapraszam was na stronę główną książki http://ksiazkadonapisania.pl/ (możecie również kliknąć w logo) bądź fanpag na facebooku https://www.facebook.com/ksiazkadonapisania.

 
 http://ksiazkadonapisania.pl/









35 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym! :) Pomyślę nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł :) Jakiś czas temu spotkałam się pierwszy raz z takim rodzajem książek i nieco mnie zaintrygowały. Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ^^ świetnie się przy niej bawię :)

      Usuń
  3. O mamo. Jak dla mnie 35 zł za pustą książkę to trochę przesada. Równie dobrze można sobie zeszyt kupić, w twardej oprawie, gładki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, cóż to oni nie wymyślą! hehe
    _________________
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem ze zapowiada sie ciekawie, fajna sprawa :)
    Pozdrawiam,Lu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba ^^ Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  6. I takcie coś to by mi się przydało <3 Miałabym taką własną małą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno temu zaczęłam pisać książkę, oczywiście jej nie skończyłam, ale pewnie dlatego, że nie było jeszcze takiej "książki" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz dokończyć tera ^^ albo zacząć nową ;)

      Usuń
  8. Genialne to jest ! :D
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne, chyba zakupię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ^^ Książka jest dość droga ale można znaleźć na niektórych stronach 50% taniej ;)

      Usuń
  10. Fajna sprawa taka książka. Na pewno ma się satysfakcję kiedy czyta się swoją książkę :D Mnie jednak do pisania nie ciągnie, ale dla osób które to lubią to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego ^^ Zgadzam się z twoim zdaniem :)

      Usuń
  11. Bardzo dobry pomysł. Oprócz charakteru pisma (który jest dość ważny), moim zdaniem ważniejsze jest, że użytkownicy tej książki będą mogli spróbować stworzyć swoje własne dzieło literackie, które być może zostanie wydane! Pisanie to wspaniała sprawa, ponieważ dzięki niemu możemy zrobić absolutnie wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś chciałam napisać własną książkę, ale mi przeszło. Ale bardzo fajna książka. :)

    ps. zmień czcionkę na większą bo jest problem z przeczytaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaraz popatrzę w html i to naprawię ;)

      Usuń
  13. Wg mnie cena trochę duża, ale zawsze można się pobawić :)

    marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jednak na różnych stronach można znaleźć po różnej cenie ;)

      Usuń
  14. W dobie internetu, smsów ludzie nie potrafią skleić zdania.. Taka książka to super pomysł :-)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    www.nkfn.pl - KLIK
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba kupię... bardzo ciekawy pomysł na "książkę" :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem do końca przekonana. Książka jest całkiem pusta w środku, więc co ją tak naprawdę różni od zwykłego zeszytu? :D
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z Books of Souls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób zadaje mi to samo pytanie, myślę czy nie zrobić o tym oddzielnego posta ;)

      Usuń