piątek, 8 lipca 2016

Nejiro 7


Hej^^
Dziś chciałam wam trochę opowiedzieć o moim pierwszym w życiu konwencie - Nejiro 7


Wszystko trwało od piątku do niedzieli. Ja byłam tylko jeden dzień - sobotę. Miałam jechać autobusem, ale moi rodzice się nade mną ulitowali i zawieźli mnie (kochani rodzice ^^). Wejście na konwent poszło dość sprawnie, nie było żadnej kolejki ani nic. Pierwsze co się zauważało po wejściu to przeróżne stoiska. Nie wiedziałam od czego zacząć oglądanie. Było tam dosłownie wszystko od markerów aż po wielkie poduszki z narysowaną postacią. Można było kupić sobie japońskie przysmaki np.: poncky. Po za stoiskami było wiele wykładów. Chociażby taki wykład o symbolach szczęścia w Japonii. Mi najbardziej spodobały się warsztaty z rysunku. Były również sale w których można było sobie odpocząć i na przykład pograć w gry planszowe. Nakupiłam tyle rzeczy, że aż mi trochę głupio.
A oto one:
(z góry przepraszam za zdjęcia, musiałam chwilowo zmienić aparat)
- 6 mang (2 tomy "Are You Alice", 1 tom "Gry w Króla" i 3 tomy "Judge")




- zakładkę z Tokyo Ghula ^^


- przypinki ^^


Wiem nie wydaje się to jakąś wielką ilością, ale ile pieniędzy na tym straciłam... W każdym razie niczego nie żałuje.  Nigdy nie siedzę w jednym miejscu, dlatego pomyślałam, że może zaciekawiły by was moje podróże. Właśnie dlatego założyłam snapa na którego was serdecznie zapraszam, obiecuje, że się nie zanudzicie:


Piszcie w komentarzach co o tym wszystkim myślicie ^^

68 komentarzy:

  1. Fajnie, że trafiłaś na coś co Cię zainteresowało ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że trafiłaś na cos interesującego ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama z przyjemnością wybrałabym się na taki konwent, nawet z czystej ciekawości. Kupiłaś fajne i interesujące rzeczy. Najbardziej podoba mi się zakładka, dla książkoholika (czyt. mnie) to najlepsze co mogłoby być haha. Pozdrawiam serdecznie kochana, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosyć ciekawy i orginalny pomysł na bloga lecz dość specyficzny ;) troszkę nie moje klimaty ale pomysł bardzo kreatywny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie za bardzo interesuję się Japonią i typowymi japońskimi serialami. Ale najważniejsze jest to, że Ci się podobało!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu znalazłam blog, który jest w moim typie :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznaje, że dosyć interesująco piszesz, można wiele się dowiedzieć bo robisz to przejrzyście :)
    pozdrawiam zapraszam również do siebie :)
    http://little-mooon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje przyjaciółki z gimnazjum często bywają na konwentach :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie piszesz :) Jestem u Ciebie pierwszy raz i pewnie nie ostatni :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ^^ Bardzo dziękuję i zapraszam do zobaczenia poprzednich postów ;P Może przypadną Ci do gustu ;)

      Usuń
  10. Ja nigdy nie byłam na konwencie ;9 ale przypinka z Keep Calm and be a PANDICORN podbiła moje serce!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga,bo jest świetny!
    OBSERWUJĘ !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ To naprawdę genialne uczucie kiedy ktoś mówi o mojej pracy w tak pozytywny i miły sposób ;)

      Usuń
  11. Lubię anime... ale nigdy nie byłam na konwencie ani nie czytałam mangi :D Mam kuzynów co są cały czas na takich rzeczach ale jednak to chyba nie moja droga i lubię tylko czasami coś sobie oglądnąć szczególnie romanse haha :D Polecasz jakieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sezonie wchodzi "Orange" ;) Podobno fajne, ale nie znam się za bardzo na romansach xD oglądam bardziej shouneny :)

      Usuń
  12. Aż mam ochotę wybrać się na taki konwent zobaczyć jak to wszystko wygląda. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś, przypinka z pandicorn'em najbardziej mi się podoba! :D
    https://nataofkors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Urocza jest, nie mogłam się powstrzymać by jej nie kupić ;)

      Usuń
  13. O jakie urocze przypinki :D

    Zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zapraszam do obs
    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nawet nie wiedziałam że takie eventy istnieją, fajnie dowiedzieć się czegoś nowego ;D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mój blog zaczyna być blogiem naukowym hahaha ^^

      Usuń
  15. Ojej, jak tu japońsko - aż polecę bloga koleżance, bo ona się interesuje takimi tematami i może akurat zostanie na dłużej :3 Słodka przypinka z Pokemonów, ale boję pytać się o koszta całości Twoich fantów, bo możesz mnie pewnie lekko zagiąć ;D Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypinki nie były akurat takie drogie ;) Większość pieniędzy poszła na mangi, które i tak były po obniżonych cenach xD Pozdrawiam również ^^

      Usuń
  16. Właściwie nigdy nie interesowałam się kulturą dalekiego wschodu, ale właśnie teraz przekopuje internet w poszukiwaniu informacji :D Zdjęcia są fajne, lubię przypinki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że udało mi się kogoś tym zaciekawić :)

      Usuń
  17. Cieszę się, że udało Ci się tam pojechać, świetne przypinki!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypinki są przeuroczę! A na snapa zaraz dodam :)

    https://aleksandrabubicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypinki są mega sweetaśne! Zakładki również ładne.
    Obserwuje :)
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie im więcej podróży tym lepiej. Nigdy ich nie żałuję, nawet gdyby nie wyszły tak jakbym chciała.
    Przypinki są mega urocze. Fajny pomysł z tym snapem, niestety ja sama rzadko na nim siedzę. ;/

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ^^ Co do snapa również nie wiszę na nim non stop, jednak chciałam mieć jakiś bliższy kontakt z czytelnikami. Tak by wiedzieli kiedy jaki post :) Właśnie na snapie mogą się tego dowiedzieć :>

      Usuń
  21. Jeszcze do niedawna nie interesowałam się kulturą dalekiego wschodu, bo nic mnie w ten region nie ciągnęło i w sumie nie są to miejsca, które szczególnie pragnę odwiedzić, ale dzięki mojej koleżance, która to lubi zostałam zachęcona do minimalnego zagłębienia się w ich kulturę, dlatego uważam, że takie rzeczy są świetne :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka wie co dobre xD A tak serio to pozdrów ^^ i dziękuję za miły komentarz ;)

      Usuń
  22. Dość fajne, chociaż mnie takie rzeczy nie intrygują.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Jeśli nie intrygują Cię takie temty, polecam sprawdzić poprzednie posty ;) Jestem pewna, że znajdziesz coś dla siebie. Również pozdrawiam :P

      Usuń
  23. Noo konwenty to super sprawa :D Nie ma jak to się obkupić w mangi (miłego czytania) ;) Ta 1st przypinka wymiata! *.*

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za taką kulturą, ale chętnie wybrałabym się na taki festiwal i kto wie.. Może bym pokochała ten styl :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serduszka, same świetne osoby :P

      Usuń
  25. Ja o takim konwencie niestety mogę tylko pomażyć i pozostaje mi się nacieszyć mangami, a już czuję, że bym się tam nieźle obkupiła. Naprawdę zazdroszczę :)

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że gdzieś w Twojej okolicy również jest podobny konwent ^^ Wystarczy się tylko dobrze rozejrzeć ^^

      Usuń
  26. Bardzo ciekawe doświadczenie, a przypinki są mega słodkie! <3

    Zapraszam na nowe posty! :) A w nich kilka porad jak poradzić sobie z brakiem pewności siebie oraz kilka perełek kosmetycznych. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią sama wybrałabym się na taki festiwal, nie wiem czy by mnie zaciekawił, ale warto może kiedyś spróbować :)
    POZDRAWIAM, MALWA

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie urocze przypinki :3
    Życzę Ci więcej konwentów :D

    Pozdrawia! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią kiedyś wybiorę się na taki konwent :P Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Suuuper pomysl na bloga ♡♡♡
    Healthyfoodl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama bym pojechała na taki festiwal! Choć nie do końca jestem przekonana czy bym się tam nie nudziła to i tak chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi na słowo tam nie da się nudzić ;) Gorąco polecam spróbować ^^

      Usuń
  32. mm japońskich przysmaków chętnie bym spróbowała! :)

    OdpowiedzUsuń