piątek, 17 czerwca 2016

Are You Alice - recenzja



Liczba tomów: 12
Autor: Ai Ninomiya
Rysunki:  Ikumi Katagiri
Gatunek: Kryminał, Fantasy, Przygodowe
Oryginalne wydawnictwo: Ichijinsha
Wydawnictwo w Polsce: Waneko
Moja ocena: 7/10

Dziś dość wyjątkowy post. Pomyślałam, że w tej serii będę również umieszczać recenzje mang i komiksów. Ponadto posty będą pojawiać się częściej. Nie przedłużając zaczynajmy.
Manga opowiada historię pewnego chłopaka, który dostał się do Krainy Czarów. Panują tam różne dziwne zasady, takie jak zakaz odwracania się do tyłu, czy choćby wykonywanie wszystkich rozkazów Królowej - która jest mężczyzną (nie pytajcie dlaczego, bo nie wiem) - Kier. Chłopak szybko dostaje imię "Alicji", jednak by je utrzymać na dłużej musi zabić białego królika.
Niestety nie mogę powiedzieć wam jak kończy się ta seria mang ponieważ mam tylko dwie z dwunastu tomów. Jednak postaram się nadrobić bo opowieść o "Alicji" i jej towarzyszach jest bardzo wciągająca. Kreska jak widać jest genialna - po prostu cudeńko - Ikumi Katagiri wykonał naprawdę kawał świetnej roboty. Chociaż fabuła jest trochę "poplątana". Mimo wszystko warto zapoznać się z tym tytułem.







20 komentarzy:

  1. nie lubię Anime itd. ale fajnie że zrobiłaś taki post ;) Fanom Anime i Mangi napewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię komiksy. Ten nie do końca jest w mojej wrażliwości, ale dobrze jest wiedzieć, że jest wybór. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka też czyta Mangę, podobno bardzo fajne ale ja tam nwm 😹
    http://diary-of-dreams-kingablog.blogspot.com/2016/06/przyjazn-na-wieki.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogę się przekonać do mangi ani anime. Mój chłopak za to ma świra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że mnie mocno zaciekawiłaś i, jeśli tylko będę miał okazję, chętnie sięgnę po ten tytuł i sprawdzę. Również ze względu na to, że jedyna manga, z którą miałem w życiu do czynienia to Dragon Ball. W dodatku jakieś 10 lat temu ;)
    Pozdrawiam,
    http://kackiller.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dragon Ball też świetny ;) Nie czytałam jeszcze mangi ale pewnie w niedługim czasie przeczytam xD

      Usuń
  6. Trafiłaś na fana M&A! Cześć! Ja jeszcze nie czytałam "Are you alice?", ale może w najbliższym czasie zakupię, bo widać kreska zadowala moją wrażliwość. :) Muszę ci polecić "Tales of Symphonia" i "Balsamistę". Zobacz sobie, ciekawe czy ci się spodoba. :*

    http://lekkoscumyslu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post ! Ooo uwielbiamy te książki ^^ Są genialne *0* Trafiłaś ! :D Obserwujemy :* Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je uwielbiam ^^ Dziękujęi również pozdrawiam ;P

      Usuń
  8. Nie bardzo ciągnie mnie do mangi ale fabuła wydaje się być ciekawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałem mangi i w najbliższym czasie nie zamierzam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż każdy ma inne gusta ^^ Jednak zachęcam do spróbowania ;)

      Usuń
  10. Osobiście, nie udało mi się skończyć nawet jednego krótkiego anime. Natomiast przeczytałam kilka tomów jednej mangi od koleżanki. Może kiedyś uda mi się sięgnąć i po to!
    maartiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Ta manga jest tak można powiedzieć, wielokrotnego użytku xD Po tygodniu już się nie pamięta co było w poprzednim tomie więc najlepiej czytać je jeden po drugim ;)

      Usuń