piątek, 3 czerwca 2016

Baśnie Barda Beedle'a - recenzja



Autor: J.K. Rowling
Liczba stron: 109
Wydawnictwo: Media Rodzina
Moja ocena: 9/10

Dzisiaj  książka "z kanonu czarodziejskich lektur". Autorką jest oczywiście J.K. Rowling (kto by się spodziewał). Trzeba już na samym początku dodać, że kupując książkę wspiera się (finansowo) grupę CHLG (która pomaga dzieciom z domów dziecka). Wracając do książki - jest świetnie napisana i naprawdę przepięknie zrobiona graficznie. To co mnie w niej najbardziej urzekło, to właśnie te śliczne obrazki do poszczególnych baśni. Czytając książkę można się poczuć trochę jakby się naprawdę żyło w świecie pełnym magii. Jedynym minusem, a może dla niektórych plusem jest to, że książka jest naprawdę lichych rozmiarów . Posiada 5 baśni, do każdej z nich załączony jest komentarz z wyjaśnieniem od profesora Albusa Persiwala Wulfryka Briana Dumbyldora. Baśnie Beedle'a nie są (jak już mówiłam) długą lekturą, można ją przeczytać w jeden dzień (lub w jedną godzinę).






44 komentarze:

  1. Książka całkiem ciekawie wygląda, chciałabym taką przeczytać :D ♥

    spectrumxshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Zachęciłaś mnie :)) będę wiedziała po jakie książki siegnąć następnym razem ;) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią ją przeczytam, ale nie wiem czy znajdę czas:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest bardzo krótka, dzięki temu czytanie jej nie zajmuje dużo czasu ;)

      Usuń
  4. Z chęcią bym przeczytała ale niestety ostatnio nie mam w ogóle czasu:(
    http://internetsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo wakacje :3 Będzie coraz więcej czasu ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajna książka, aż mam ochotę ją przeczytać :)
    http://nevergiveup-gosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam :)Jest bardzo ciekawa i ma piękne morały ;)

      Usuń
  6. W fajnej formie napisana :) Wydaję się interesująca :D W sam raz na wieczory ! :) Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie jest ilustrowana:) Ja zbytnio teraz nie mam czasu na czytanie,jak tylko znajdę to poszukam w bibliotece :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaję się bardzo fajne, a uwielbiam tą pisarkę.
    Obserwuję, pozdrawiam!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka może być naprawdę ciekawa :) Chętnie bym po nią sięgnęła :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka musi być fantastyczna. Seria Harrego Pottera jest jednym z najlepszych serii dzisiejszych czasów. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że ta książka jest takim uzupełnieniem sagi Harrego Pottera ;)

      Usuń
  11. Zawsze lubiłam, podziwiałam twórczość J.K Rowling. Każdy zgodzi się, że saga o Harrym Poterze, była, jest i będzie hitem wśród nie tylko nastolatków, ale i wszystkich. A ta książka szczerze, bez żadnych podlizywań jest rewelacyjna. Baśnie na pewno są ciekawe, a tego się przekonam czytając. Zrobie to na pewno!

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako że jestem Potterheads to ta książka znajduje się na mojej liście życzeń, marzeń, rzeczy które muszę zdobyć przed śmiercią :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze 2 książki z tej serii xD Ale podobno drogie :(

      Usuń
  13. Książka musi być świetna, fajnie napisany post :)
    Pozdrawiam
    http://www.cottonon.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Harry Potter - moja ulubiona książka. Ale zaciekawiła mnie ta którą pokazałaś na zdjęciach! Hah, ciekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro bardzo lubisz czytać to polecam wybrać się do empiku wczoraj byłam i widziałam, że mają promocje na książki. Baśni nie znam ale skoro jest tak lekka, że można ją przeczytać w jeden dzień - to czemu nie - może się skuszę i sięgnę po nią. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że mówisz ;) Chyba skoczę na dłuższe zakupy xD

      Usuń
  16. Mega *_* Pisz dalej..

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega *_* Pisz dalej..

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku! Zawsze chciałam kupić też książkę, a twój post tylko mnie w tym utwierdził, dzięki wielkie😃 pozdrawiam i zapraszam https://evalinecat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ! dla mnie mega nudne. może byly ze 2 historie fajne :P . no, ale jako fan pottera to trzeba bylo przeczytac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie było za mało tych historii ;P No centralnie musiałam przeczytać xD

      Usuń