piątek, 9 października 2015

Zaufanie



ZAUFANIE TO CZĄSTKA DUSZY, KTÓRĄ ODDAJESZ KOMUŚ W NADZIEI, ŻE NADAL POZOSTANIE TWOJA.

Hej! Dziś o zaufaniu. To jedno z trudniejszych uczuć jakie istnieją. Jednak jest bardzo ważne. Bez zaufania nie przeżylibyśmy. Wyobraźcie sobie matkę nie mającą zaufania do dziecka albo odwrotnie. Codziennie ufamy kolegom, rodzicom, nauczycielom i liczymy na to, że nie zawiedziemy się. Jednak nie raz i nie dwa zawiedliśmy się w mniej lub bardziej ważnych sprawach. Najbardziej boli utrata zaufania osoby dla ciebie ważnej. Może być to przyjaciel, chłopak (lub dziewczyna), znajomi lub ktoś inny komu bezgranicznie ufaliście lub od kogo nie spodziewaliście się zawodu. Uczucie zawiedzenia się na kimś ważnym jest jak wbicie noża w plecy, lub jak zniszczenie ,,cząstki duszy". Innymi słowy ból psychiczny. Mimo to nadal ufamy ludziom. To jedna z rzeczy która czyni nas ludźmi. Najtrudniej jest zaufać drugi raz osobie która cię zraniła. Zaufanie jest jak kartka papieru raz zgniecione nigdy nie będzie takie samo. Ten cytat widziałam na czyimś blogu (przepraszam, że nie pamiętam nazwy, wybacz). Postanowiłam go więc zapisać i ostatnio sprzątając biurko znalazłam karteczkę z tym cytatem. Ja jak każdy, tracę często zaufanie innych. Czasem w błahych sprawach czasem w ważniejszych. Mimo to staram się by inni nie zawiedli się na mnie, bo czyjeś zaufanie jest dla mnie bardzo ważne i boli mnie kiedy ktoś jest na mnie zły lub kiedy mi nie ufa. To podobne uczucie do zawodu. Czujesz jakby ci ktoś odbierał twoją dumę i szacunek innych ludzi. Witaj w XXI wieku gdzie wszystko wyznaje się przez internet, a ludzie są tak fałszywi , że nie ufasz już nawet samemu sobie. Kolejny cytat jaki znalazłam zapisany na karteczce. I mój mały dopisek IDIOTYZM ! Nie wiem co mnie zdenerwował w tym cytacie. Może to iż jestem zdania, że nie wszyscy ludzie są źli i nie uczciwi. Ja po prostu wierze w ludzi dookoła mnie. Wierze w to, że potrafię im zaufać i oni ufają mi. Dlatego tak bardzo nie lubię gdy ktoś nie umie dotrzymać tajemnicy, skarży na innych i jest nie uczciwy. Zalewa mnie krew kiedy widzę coś takiego, choć często nic z tym nie robię i idę dalej, obojętnie. Czasem tego żałuje, ale nie ma co o tym rozmyślać. Nie da się cofnąć czasu.



2 komentarze:

  1. ja osobiscie mało komu ufam ale jednak zawsze sie staram
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dobrze jest mieć kogoś komu się ufa ;)

      Usuń