poniedziałek, 1 czerwca 2015

IV Mazowiecki przystanek PaT w Siedlcach i I Lubelski przystanek PaT w Radzyniu Podlaskim Warsztaty kabaretowe z Jakubem Krzakiem :3

Siemka :D
Tu jak zwykle Colba :D Wczoraj wróciłam z Przystanków PaT-u w Radzyniu i Siedlcach.
( PaT - profilaktyka a ty )
Wszystko zaczęło się, gdy radzyńska grupa PaT (my) wsiadła do busika i pojechała prosto do Siedlec.
Zatrzymaliśmy się przy Uniwersytecie Przyrodniczo - Humanistycznym w Siedlcach. Muszę przyznać, że ta szkoła naprawdę jest świetna, taka nowoczesna :D . Poszliśmy się zarejestrować, a następnie wszyscy razem otworzyliśmy IV Mazowiecki przystanek PaT w Siedlcach. Później rozpoczęły się warsztaty. Ja wybrałam warsztaty kabaretowe z Jakubem Krzakiem :D Naprawdę cieszę się, że wybrałam akurat te warsztaty :3 Mistrzu jest świetnym nauczycielem :D Uczyliśmy się, jak dobrze improwizować, poznaliśmy nowe ćwiczenia i przy tym dobrze się bawiłam. Po warsztatach poszliśmy na obiad, a później przemaszerowaliśmy ulicami Siedlec, obejrzeliśmy przedstawienie teatralne i posłuchaliśmy zespołu Słodko-Kwaśni..Następnie zapakowaliśmy się w busika  i pojechaliśmy do Radzynia na otwarcie tam I Lubelskiego przystanku PaT w Radzyniu Podlaskim. Autobus mistrzów trochę się spóźnił, więc druga cześć warsztatów się spóźniała, ale w końcu zaczęliśmy kolejne ćwiczenia. Później odbyły się przeróżne występy a na końcu noc teatrów. Naprawdę późno poszliśmy spać. Noc teatrów skończyła się po trzeciej (w nocy jakby ktoś nie zaczaił, że opisuję teraz kolejny dzień ). Poszłam z koleżankami się umyć i o czwartej już leżeliśmy wszyscy w swoich śpiworach. Nie powiem, spało się nawet dobrze, gdyby pominąć fakt, że cały czas jedna osoba chrapała (nie wymieniamy z imienia i nazwiska xD ) i krótki czas snu. Śniadanko i kolejne warsztaty z mistrzem :3 .Ja leżałam z tyłu (warsztaty odbywały się na dworze z powodu dobrej pogody) z Aśką, Anką i Arkiem. Aśka i Anka należą do grupy z Radzynia (moje gimnazjum xD ). Arka poznałyśmy w Siedlcach na ćwiczeniach. Chodziło w nich  o to, że jedna osoba mówiła np. jestem liściem, druga np. jestem korzeniem a trzecia musiała to spuentować. Aśka zaczęła tłumaczyć Arkowi. Wyglądało to mniej więcej tak :
- No chodzi o to, że jedna osoba mówi jestem czymś tam i druga osoba jestem czymś tam a trzecia osoba musi to spuentować np. jestem wodą  - mówi Aśka.
- Jestem kupą - mówi Arek.
- Jestem kałomoczem - i ja pięknie.
Cała nasza czwórka zaczęła się tak głośno śmiać, że cała reszta nie wiedziała, co się dzieje. Ja i Aśka normalnie się popłakałyśmy ze śmiechu.
Z kolei na improwizacji gościu udawał, że pali fajkę, a Aśka nie zaczaiła i krzyknęła:
,,ROMAN TY JESTEŚ PIJANY !!!!!!"
Cała sala łącznie z panem Krzakiem zaczęła się śmiać.
Wracając do warsztatów. Leżeliśmy i zaczęliśmy się rzucać trawą.
A po warsztatach  przemarsz przez miasto i nawalanie się balonami :D
Gdy wróciliśmy, było zakończenie i podsumowanie czyli każda grupa wystąpiła z tym, co robiła na warsztatach. Na sam, samiutki koniec hymn PaT-u i do domku :3
Naprawdę dla mnie było zaszczytem poznać tyle wspaniałych osób i może teraz mówię jak jakiś nie wiadomo kto, ale poznałam kurcze tyle osób, to super sprawa.
PS.: link do zdjęć z przystanku PaT-u w Radzyniu Podlaskim
POZDRAWIAM !!!!!!

18 komentarzy:

  1. oby wiecej takich wycieczek
    obserwuje i zapraszam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! :) też chętnie bym coś takiego przeżyła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że udała wam się wycieczka :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ! uwielbiam w taki sposób odrywać się od rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna musiała być ta wycieczka, takie oderwanie od codzienności :)

    W wolnej chwili zapraszam:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam już na innym blogu relację z tego wydarzenia ;) Popieram tego typu inicjatywy dla młodzieży,to fajny pomysł na integrację ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że na innych blogach również poruszane są takie tematy ;)

      Usuń
  7. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA
    LINK : ourlittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że wycieczka musiala być strasznie udana :) ja bylam w Warszawie i rowniez bawilam sie swietnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od nas jeszcze jechali na jeden dzień do Lublina le już niestety nie mogłam być ;<

      Usuń
  9. Zostałaś nominowana do LBA na blogu princesslora595.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń