piątek, 12 czerwca 2015

10 typów osób, które działają mi na nerwy :)



Wita!
Dziś będzie TOP 10 typów ludzi którzy wkurzają (przynajmniej mnie).
10. SMUTASY
 Każdy z nas ma czasem gorszy dzień albo po prostu jest smutny ale, litości, codziennie ?!
Znam jedną taką osobę. Uważam, że rozmawiać można z każdym (no prawie), dlatego czasem z tą osobą rozmawiam. Takie osoby psują humor wszystkim dookoła, sprawiają, że czuję się przerażona tym, co słyszę. Po krótkiej chwili mam ochotę schować się do szafy (nie wiem czemu akurat do szafy, taki kaprys).
9. POZORNE NIEUKI
 Każdy na pewno zna kogoś takiego. To taka osoba, która zatruwa ci życie tym, że niby się nie nauczyła na kartkówkę i o Bożenko co ona teraz zrobi, właśnie wtedy, kiedy chcesz się pouczyć. W efekcie ty dostajesz gola, a ta osoba, jakimś cudem, piątkę.
8. FRAJERZYNA
To taka osoba której zdaje się że, jest fajna ale nie jest :D Zarywa do wszystkich dziewczyn w dziwny sposób i każda odrzuca jego ,,zaloty".
7. MAŁE GNOJKI
To takie małe gimbusy hejtujący innych w internecie.
 Wkurzające :I

6. SAMOLUBY
Znam wiele osób które się tak zachowują naprawdę o wiele za dużo. Prosisz o pomoc w na przykład wytłumaczeniu lekcji na której cię nie było i co słyszysz Olka teraz ci tego nie wytłumaczę było się uczyć.
Na szczęście to co dajesz wraca :D

5. PLOTKARY
Widzisz, że grupka dziewczyn co raz się na ciebie patrzy i się śmieje. Pierwsza myśl mam coś na twarzy ? Jednak okazuje się, że nie więc ignorujesz to. Następnego dnia koleżanka pyta się ciebie jak się całowało na wycieczce. Okazuje się, że to jeden z chłopaków rozpuścił plotkę o tobie i twojej koleżance dla zemsty.

4. MARNE AKTORZYNY
 Na pewno każdy zna osobę która się dobrze uczy. Wiele razy widziałam jak ,,dobry uczeń" ściągał.
Nie zrozumcie mnie źle wszystko jest dla ludzi, ale błagam jeśli uchodzisz za osobę mądrą to się ucz choćby na poprawy.

↯ PODIUM

3. DZIECIUCHY
Nie zrozumcie mnie źle, sama jestem dziecinna (lubię jednorożce, pusheena). Chodzi mi o dzieciuchy w innym sensie. Może znacie takie osoby? Zazwyczaj wymuszają wszystko powtarzając to czego chcą milion razy : daj mi to daj mi to ... albo zabiorą ci coś i zamiast oddać będą papugował każde twoje słowo. Normalnie jak przedszkolaki.

2. MĄDRALE
Są wśród nas i każdy jestem tego pewna zna kogoś przemądrzałego. Taką typową mądrale co to na każde twoje słowo ma milion odpowiedzi jedna lepsza od drugiej. Zawsze walnie ciętą ripostą tak, że nie będziesz do końca nie wiesz o co w niej chodziło.

1. MAFIOZA
Typowy manipulant. Nienawidzę tego! Czujesz, że kiedy się sprzeciwisz zostaniesz odrzucony przez całą resztę. Manipulanci mają niezwykły dar zmieniania ludzi tak, żeby im było wygodniej. Brzmi głupio ? Rozejrzyj się po swojej szkole/pracy i poszukaj go, będzie w centrum zainteresowania. Nadal go nie widzisz? Potrzebujesz trochę czasu by to zauważyć. Im dłużej obserwujesz jak wciąga w tą całą manipulacje coraz więcej osób będzie cie to coraz bardziej wkurzało. Straszne prawda ?


20 komentarzy:

  1. Śmieszne typki, znam każdego z tych grup ;) Mam nadzieję, że nie jestem mądralą :P
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typy tych osób są mocno przerysowane, więc myślę, że każdy z nas ma w sobie takiego typka ;)

      Usuń
  2. Mam doczynienia ze wszystkimi typami ;( Idealnie ujełaś każdą osobę, obym tylko nie była jedną z tych osób ;/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja znam te wszystkie "kategorie' ... mam z nimi wszystkimi styczność xDD

    http://14pazdziernika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ściągałam na sprawdzianach i kartkówkach prawie całe gimnazjum, a jednak egzaminy końcowe poszły mi bardzo dobrze:)
    Znam osobę z każdej z wymienionych kategorii i najbardziej denerwują mnie chyba te pozorne nieuki. Ale muszę się przyznać, że sama trochę taką mądralą jestem ;p

    Bardzo proszę o klikanie w linki z nowego posta i zapraszam obserwowania mojego bloga:
    http://juliaxiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA, szczegóły tutaj: http://lifebyjulka002.blogspot.com/2015/06/lba2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pouczający post! :)
    http://maarcixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post :)

    karolinal1906.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda tylko, że praktycznie każda osoba ma w sobie choć połowę tych cech a nie ma osoby która była by tylko w 100% taka.
    http://nekoworlds.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  9. Na podium znajdują się Ci, którzy nas na prawdę denerwują! Wrr... Aż się zdenerwowałyśmy :D Hehe ^^ Smutasów też nie lubimy :) Użalają się nad sobą, a tak na prawdę nic tragicznego ich w życiu nie spotkało :) ;P MEGA wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń