sobota, 1 sierpnia 2015

#‎NAZYWAM‬ SIĘ BLOGER 2015



Hej!
Tu ja Ola, piszę do was z internetów. 
Niedawno dołączyłam do akcji NAZYWAM SIĘ BLOGER. 
Ma ona na celu zachęcić innych do założenia bloga. Od razu mówię prowadzenie bloga to nie bułka z masłem. Ale jeśli czujesz, że pisaninę, to dokładnie to czego teraz chcesz, to pewne, że powinieneś drogi czytelniku założyć bloga. Ja zawsze bardzo chciałam prowadzić bloga. Pisałam odkąd pamiętam. Miałam z milion zeszycików. To było po prostu moje marzenie, ale obawiałam się co powiedzą inni. Zrozumiał, że nie ważne co myślą o tobie inni, trzeba być po prosty sobą.
 Czemu kocham pisać? Można powiedzieć, że to przelewanie swoich myśli na papier. W tym wypadku taki trochę elektroniczny papier. Kiedy jestem szczęśliwa - pisze, kiedy jestem smutna - pisze, kiedy jestem zła - pisze, kiedy muszę coś przemyśleć - piszę. Pisanie to chyba cała ja :)
 To po prostu sprawia mi ogromną radość.



10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna akcja! :D Warto zachęcać innych do założenia bloga.
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nigdy nie miałem do tego powołania, czy cuś.. Po prostu lubiłem pisać. Z pewnością masz w dużej mierze rację :) serdecznie pozdrawiam i zapraszam: http://zakochanymol.blogspot.com/2015/07/moj-przyjaciel-golem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz i pisać, to to już nazywa się powołaniem ^^

      Usuń
  3. Ja również kocham blogować <3 Miałam ten post napisać dzisiaj, ale za kilka dni mój blog będzie miał rok i wtedy to napiszę. Nie chcę pisać dwa razy o tym samym :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogowanie musi być pasją. Czymś, co naprawdę chce się robić, bo zmuszanie się do kilku słów kompletnie nie ma sensu. Pozdrawiam! :)

    ------------

    Co nowego? Możliwość zostania nominowanym do Liebster Blog Award! Wystarczy skomentować najnowszy post, podając link do swojego bloga, by później ewentualnie zostać wylosowanym :3 Zapraszam serdecznie!
    http://hint-of-relief.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogowanie na przykład dla współpracy (coraz więcej ludzi tak robi) jest bez sensu. Przecież od początku da się rozgryźć, że tej osobie wcale nie sprawia przyjemności blogowanie. :/

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że współpraca to miły DODATEK do pasji jaką jest blogowanie.

      Usuń