poniedziałek, 17 października 2016

Książka do napisania ^^

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 



 
 
 

 
 
 

 
OTO KILKA MOICH PRZYKŁADÓW ZASTOSOWANIA "KSIĄŻKI DO NAPISANIA"
 
 



 

WIERSZ PONIŻEJ NAPISAŁ MÓJ KOLEGA Z KLASY MA SWÓJ WŁASNY BLOG Z WIERSZAMI ZAJRZYJCIE RÓWNIEŻ DO NIEGO POGRZEBANY OPTYMIZM

http://pogrzebanyoptymizm.blogspot.com/
 
DZIĘKUJE WYDAWNICTWU ALTERNATYWNEMU ZA WYSŁANIE MI KSIĄŻKI!
TUTAJ MACIE LINK DO OFICJALNEJ STRONY KSIĄŻKI ORAZ DO FANPAGA NA FACEBOOKU.
www.ksiazkadonapisania.pl
 
NA KONIEC PYTANIE DO CZYTELNIKÓW:
O CZYM NAPISALIBYŚCIE W SWOJEJ "KSIĄŻCE DO NAPISANIA"?

59 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ^^ Kilka osób mnie już o nią pytało jak przyniosłam do szkoły ;P

      Usuń
  2. Ciekawy format postu:)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o czym można by napisać i tak wyszło ;)

      Usuń
  3. Hahah, plus za pomysłowość! Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak napisanym postem. Przydatne rady.

    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jaki super pomysł na post! Nigdy takiego nie czytałam <3 Super! :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ja napisałabym jakąś powieść. Mega świetny pomysł na post! Jasne wskazówki, dla mnie wszystko na plus. POZDRAWIAM :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny pomysł *-*
    Kocham pisać różne opowiadania jak i wiersze, będę musiała zakupić sobie takową książkę :3
    Ah ślicznie narysowałaś Kakashi'ego <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ^^ Zabawne że tak myślisz, ponieważ tylko co wydrukowałam, wyciełam i przykleiłam ;D

      Usuń
  7. Ja tej książki nie kupię i od wydawnictwa chcieć nie będę chociaż z nimi współpracuję, ponieważ nie przypadła mi do gustu taka "książka". Jednak post jest bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ^^ Obserwuje twojego bloga od dawna i bardzo podobają mi się twoje recenzje, ale są raczej jakby wstępem do książki dlatego pewnie nie bardzo byś się czuł w recenzowaniu pustej w środku książki ;p

      Usuń
  8. Ciekawy i interesujący post :) Coś nowego, niepowtarzalnego . Powiem Ci że nie wpadłabym na taki pomysł napisania postu :)
    GENIALNIE !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, kreatywny post, z pomysłem, podoba mi się! ;)
    Ja bym napisała książkę w której bym przedstawiła w ciekawy sposób nowości muzyczne z października, bo jestem nimi zachwycona :)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, czekam na jego realizację na twoim blogu ;)

      Usuń
  10. Niedługo sprawię sobie tą książkę i będę w niej zapisywać różne opowiadania... albo stworzę coś poważniejszego, jak własna powieść? :D

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że ja nigdy nie napiszę książki. Lubię je czytać i to bardzo, ale pisanie zostawiam pisarzom. Nie mam nic przeciwko 'własnym' książkom. Jestem za! A rady myślę, że mogą się komuś przydać :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś napisałam opowiadanie na konkurs, ale niestety nie wygrałam.
    Ale ta "Książka do napisania" wygląda ciekawie i by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj się, pisz dalej ! ^^

      Usuń
    2. Właśnie ostatnio zaczęłam pisać moją książkę :) js piszę na komputerze, ponieważ tak szybko nie męczy mi się wtedy ręka od pisania :)
      Być może niedługo opublikuję opis i parę rozdziałów na moim blogu
      emme22blog.blogspot.com

      Usuń
    3. Napisz jak skończysz^^ Chętnie ją przeczytam ;)

      Usuń
  13. Wow bardzo oryginalna ta książka i fajnie się czytało post :) Ja jakoś nie przepadam za pisaniem, ale może właśnie dzięki tej książce by mnie to wciągnęło :D
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi pisać, ale polecam spróbować. Może akurat się wciągniesz ;)

      Usuń
  14. To jest bardzo bardzo ciekawe.
    Obserwuję od dawna i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja, jako że jestem uczennicą Plastyka pewnie bym na każdej stronie dodawała jakieś małe rysunki oprócz tekstu, plamy farb itp, ale jeżeli chodzi o tekst to pewnie wiersze, cytaty, zdania pisane różnymi czcionkami, wklejałabym tam różne zdjęcia, no naprawdę miliony rzeczy bym mogla tam umieścić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, w moim mieście nie było tego liceum więc poszłam o ogólnokształcącego ;) Również "ozdabiam" swoją książkę małymi rysunkami ;P Chyba widać to po poście ^^

      Usuń
  16. Pamietam, jak byłam w piątej klasie podstawówki i wtedy chyba każda dziewczyna pisała swoją książkę. Ja nie mogłam być inna i opisywałam trochę swoje życie. Teraz nawet nie chce patrzeć na ten zeszyt, bo wiem, że pisząc, robiłam takie błędy... Później zaczęłam pisać kolejną, ale szybko mi się to znudziło i zapisane kartki rzuciłam w kąt.

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinnaś wrócić do pisania, chętnie przeczytałabym twoje zapiski ^^

      Usuń
  17. Ciekawy post fajnie napsiane :)
    Czekam na więcej!
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super książka! Podoba mi sie rowniez forma pokazania jej w poscie.

    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysł na post, w życiu bym nie wpadła nie tego typu formę. Gratulację mega kreatywności i oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam wiele o "Książce do napisania". Bardzo podoba mi się sposób w jaki przedstawiłaś jego zastosowanie. Bardzo mnie to ujęło. Ja jednak wolę standardowo pisać na komputerze.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że w komputerze jest wygodniej pisać jednak uważam że fajnie jest pisać na papierze ;)

      Usuń
  21. Świetna książka wspaniały pomysl na prezent a swieta juz tuż tuż

    OdpowiedzUsuń
  22. Przejrzałam Twój blog- wciąga bardzo! A ty sama jesteś mega kreatywna i strasznie cię podziwiam. Leci obs i na pewno będę tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo interesujący post, jeszcze nigdzie takiego nie widziałam. ;) świetny pomysł, pozdrawiam http://just-wiktoria.blogspot.com/2016/10/3110-im-here.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie można dostać taką książkę? Jest idealna na prezent.
    Bardzo przyjemny blog :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam stronę książki, tam wszystko piszę ;)

      Usuń