niedziela, 18 września 2016

Exitus Letalis - recenzja



Autor: Michalina "KattLett" Daszuta
Liczba tomów: 4
Wydawnictwo: Kotori
Moja ocena: 7/10

Hej! Już mówiłam wam o KattLett robiąc recenzje novelki jej autorstwa. Teraz chciałabym przedstawić wam jej komiksy.
Na samym początku kreska - uwielbiam jej styl rysowania! Jest świetny i jeśli ktoś patrzy głównie na ten aspekt na pewno będzie zadowolony z lej serii komiksów. Oczywiście ocena 7/10 nie wzięła się znikąd. Michalina ma pewną manierę którą widać w każdym z jej dzieł. Mianowicie lubi dawać dużo "wszystkiego". Tak jak 3 pierwsze tomy się powstrzymywała tak w 4 walnęła z grubej rury. Tom zaprzecza wszystkiemu czego się dowiedzieliśmy w wcześniejszych trzech.
Komiksy opowiadają historię Evy młodej dziewczyny która jak się dowiadujemy na początku skończyła studia z działu psychologi. Wyjeżdża więc by zająć się jednym z najtrudniejszych przypadków - "nieśmiertelności". Tam poznaje sześciu a raczej siedmiu (ponieważ jeden ma również rozdwojenie jaźni) chłopców. Postacie były świetnie napisane. Szybko się do nich przywiązałam. Polecam zapoznać się z lekturą ;)










28 komentarzy:

  1. Nie czytam komiksów, gdyż ich nie lubię :)
    Dobra recenzja :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią, każdy lubi co innego ^^ Dziękuję i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Nie przepadam za komiksami, ale ten wydaje się być bardzo ciekawy :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne mimo tego ze nie lubie komiksów fajna recenzja! :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie czytałam komiksów :) Chętnie bym jakiś przeczytała :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie nigdy nie czytałam komiksów, ale po tym poście stwierdziłam, że chyba zacznę :) i to od tego, który opisałaś :) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zachęciłam cię do przeczytania ^^

      Usuń
  6. Niezmiernie rzadko czytam komiksy, jednak bardzo zaciekawiłas mnie fabułą. Jedna dziewczyna i 6... przepraszam 7 facetów? To brzmi nieźle :P

    Pozdrawiam serdecznie!
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie mój gust, i raczej mnie nie przekonają do tego rodzaju książek/komiksów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytam komiksów,ale myślę, że mogą być na prawdę fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej książce, to może dlatego, że nie czytam komiksów i nigdy nie byłam do nich jakoś przekonana :) Może powinnam zmienić podejście :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    Zapraszam na nowy wpis!!
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/09/all-black-stylizacja-3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować, jeśli się nie spodoba zawsze można wrócić do starej literatury ;P

      Usuń
  10. Mi również spodobał się jej styl rysowania, skuszę się na te komiksy ponieważ czytam i oglądam ale tego komiksu jeszcze ni czytała ;)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah kocham ten komiks! Od razu kiedy zobaczyłam go w empiku skradł moje serce <3 Kreska jest prześliczna. Niestety mam tylko 3 tomiki, a ostatni przeczytam niestety nieprędko gdyż nie mam dostępu aby go kupić(mieszkanie za granicą i jego ciemna strona) :< Kocham czytać o psychologi i różnych nietypowych zjawiskach.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc myślę, że zaskoczy cię 4 tom ;) Pozdrawiam i oby jak najszybszego zakupu ^^

      Usuń
  12. Faktycznie styl rysowania jest świetny! Jednak ja preferuję książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kreska jest na prawdę prześliczna ^^

      Usuń
  13. nigdy o niej nie słyszałam, bardzo podoba mi się styl rysowania :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie czytam komisków mangowych,wolę anime :)

    OdpowiedzUsuń