niedziela, 6 grudnia 2015

Post gościnny :D



No witam :D

Jak to wam nie dawno wspominała Ola ma wprowadzić parę nowości.....
...chyba jedną z nich jestem ja :P
Nie wiem jakie to jeszcze "NOWOŚCI" dla was szykuje, ale pewnie wam się spodobają ;)

No dobra, czas przejść do tematu dzisiejszego dnia....

MIKOŁAJKI 

No kto ich nie lubi? Chyba wszyscy je lubią (jak masz inne zdanie to napisz w kom).
Uwielbiam dostawać prezenty, ale tylko wtedy kiedy nie wiem co dostane. Lecz w tym roku wiem co dostane w szkole na mikołajki i co dostane w domu... najgorsze że sama musiałam je sobie wziąć i zanieść do kasy. Już nie czuję tej magii, którą czułam do tej pory :(
Straciłam chęć aby dostać jakiś prezent...
Lecz po południu dostałam od kogoś kopertę, w której jest coś zrobionego własnoręcznie.  Nie mogę się doczekać aż ją otworzę i zobaczę co w niej jest. Mam nadzieję, że się nie zawiodę ;D

Oczywiście wy to czytacie dzisiaj a ja to pisałam wczoraj. Wiem, że może wam się nie podobać, ale to pierwszy wpis na blog jaki pisałam w życiu. Ja się postaram poprawić, więc jeśli macie jakieś porady jak pisać bloga i jakie błędy robię (a może ich nie robię? xD) to poprawcie mnie. Nie obrażę się :)

To tyle co chciałam napisać. Mam nadzieje, że wam się podobało i do następnego razu lamki!
Papa :D
#Ćma

56 komentarzy:

  1. Myślę że sposób pisania jest okej także ja nic bym nie zmieniła xx


    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/12/dear-me-one-day-ill-make-you-proud.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak myślę ;) Ola napisała świetny post ^^

      Usuń
  2. Jeju pokochałam Twojego bloga! Twoja nazwa jest cudowna ! <3
    Zapraszam do mnie :)
    http://brunettecrazylife.blogspot.com/2015/12/jak-radzic-sobie-ze-stresem.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie prezenty to cały urok mikołajek ^^

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej lubię dawać prezenty w mikołajki niż je dostawać ;p

      Usuń
  4. Piszesz bardzo fajnie.
    Ja też sama wybierałam sobie te prezenty i nie czyje już takiej magi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuje się jak taki dziwak bo ja uwielbiam sama wybierać sobie prezenty ;P Zawsze jak się budzę i widzę to o czym akurat marzyłam jestem w ciężkim szoku mimo iż wiem, że sama sobie to wybrałam xD

      Usuń
  5. Uwielbiam Mikołajki!
    A co Twojego pisania, to wydaje się ok :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam podobnie, przeważnie wiem już co dostane i nie ma tej magii mikołajek ale i tak fajne jest dostawać prezenty ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówiłam już we wcześniejszym komentarzu ja lepiej się czuje dając prezenty niż je otrzymując ;)

      Usuń
  7. uwielbiam mikołajki, zresztą cały grudzień jest wspaniały-ten klimat jest cudowny! :)
    teraz już to byle do świąt♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam koleżankę w klasie która już w październiku przygotowuje się do grudnia - tak bardzo uwielbia święta ;D

      Usuń
  8. U mnie w klasie losowaliśmy osoby i mamy kupić prezent do 30zł,a jedyną niespodzianką jest to, kim jest nasz Mikołaj ;) Ja jestem na tyle ciekawa, że już od dawna wiem, kto mi robi prezent. Styl pisania jest okej, troszkę mniej emotikon i będzie perfect! ;)
    http://majazurawek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że tak jest chyba w każdej klasie na mikołajki ;D

      Usuń
  9. Kocham mikołajki tak jak i cały grudzień. Uwielbiam ten świąteczny czas <3

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na Mikołajki nic nie dostaje :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To smutne ;< każdy powinien dostać jakiś mały prezent ;(

      Usuń
  11. Świetny post, ja w tym roku dostałam kardigan i słodycze :)
    http://blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz trochę dłużej i na jakiś temat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam, się z Tobą Ola mogła trochę bardziej się rozpisać. Jednak sądzę, że jak na pierwszy raz było naprawdę super ;)

      Usuń
  13. Ją bym na twoim miejscu pisała trochę więcej
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. twój blog zawsze był ciekawym miejscem w sieci - miło że poruszasz tego typu tematy, mówisz o nich otwarcie. z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie piszesz, lecz stosuj troche mniej emotikonek. Wtedy o wiele lepiej się czyta :')
    Taka mała porada, a tak to wszystko okej, powodzenia! :)
    POZDRAWIAM!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie piszesz, jedynie może dodałabym trochę więcej tekstu i zdjęć :)
    Oby tak dalej - obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie sugestie są naprawdę nie zastąpione :)

      Usuń
  17. My w szkole nie wymieniamy się prezentami, tylko skaładamy się po 15 złoty i robimy mega duże prezenty dla ubogich :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szlachetny czyn! Uważam że każdej klasie powinna być taka zbiórka, chociaż po 5 zł ;p

      Usuń
  18. Mikołajki są świetne, od dziecka dostaję prezenty i nigdy nie wiem, co dostanę, dlatego ja wciąż mam przyjemność czuć tę magię. Mam nadzieję, że jak najdłużej. <3

    Ciekawy wpis, obs. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje, ja jak byłam mała już gdzieś o 3 w nocy budziłam się i podglądałam prezenty ;D

      Usuń
  19. Jestem tu po raz pierwszy ale z chęcią zajrzę tu po raz drugi, trzeci, czwarty, itp... xd
    Podoba mi się jak piszesz. :))
    Ja za to wróciłam do blogowania zapraszam:
    ♥ DISNEY WORLD by caroberry ♥
    Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jakoś nie przepadam za Mikołajkami, jak za samymi świetami. Nie wiem dlaczego tak mam, po prostu ich nie lube i tyle. (zniewalające argumenty) Zgadzam sie z wiekszością, żebyś w postach pisała więcej na temat i dodawała więcej zdjęc. :)

    🌙󾀔 http://queen-of-moon.blogspot.com/2015/12/a-po-co-ten-blog.html 󾀔🌙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust i może lubić różne święta ;)

      Usuń
  21. Fajny post, świetnie sobie poradziłaś :). Początki są zawsze trudne. Powodzenia.
    P. S. Ja również lubię Mikołajki :).

    OdpowiedzUsuń
  22. ja się cieszę z prezentu nawet gdy wiem codostanę, choć wiadomo że lepiej niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koniecznie lepiej, moim zdaniem to już zależy od gustów ;)

      Usuń
  23. Podoba mi się tytuł bloga :D Ja tam wolę niespodzianki, ale zawsze jestem strasznie ciekawa co dostanę :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niespodzianki są najlepsze gdy prezent jest trafiony ;)

      Usuń
  24. Super post! 😊💪
    Ladyaagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie piszesz fajnie i naturalnie, ja też wiem co dostaję i jestem z tego w sumie zadowolona. :D
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/julmas.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też, zazwyczaj zawsze wiem co dostanę i bardzo się z tego cieszę ;)

      Usuń